piątek, 3 czerwca 2011

Konkursy, rozdania, nagrody!

Konkursy, rozdania, nagrody, czyli to, co kobiety lubią najbardziej :)
Dzisiaj nie będzie żadnej stylizacji, a jedynie parę informacji, trochę pochwał i próśb.

Najpierw się trochę pochwalę.
Zostałam wyróżniona w konkursie Sizeer dzięki mojej stylizacji z butami Lacoste.
W nagrodę otrzymam buty tej firmy :)
I was awarded in the contest Sizeer and I won Lacoste shoes. I am very happy about that.


Mam także prośbę.
W konkursie Stylowych butków zostałam laureatką tygodnia dzięki 3 moim stylizacjom.
Teraz aby zostać laureatką miesiąca potrzebne mi są wasze głosy.
Więc jeśli spodobają się Wam moje stylizację proszę 
o polubienie mojego albumu TU
 I also have a request - if you like my stylings please 'i like it' on facebook (here)


I na koniec zaproszenie.
Moja koleżanka organizuje świetne rozdanie kosmetyków.
Wystarczy wpisać komentarz pod postem rozdaniowym, a macie szanse na wspaniałe kosmetyki.
Zapraszam Was serdecznie i powiem Wam, że ja sama takżę biorę udział w tym rozdaniu, bo niektóre kosmetyki tj. galaretki do kąpieli bardzo zachęcają :)
 At the end I invite for a great competition which organizes my friend. 
You must only write a comment (here) and you could win a cosmetics gift.

Tutaj macie adres bloga, a tu prosto do posta rozdaniowego.

Życzę Wam miłego weekendu i odpocznku :)

6 komentarzy:

  1. gratuluję tych butów Lacoste :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) śliczna jesteś :)

    pieces-of-me-justyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. masz świetną figurę! ;) Podoba mi się bluzka z bufkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz świetny styl , jestem zachwycona
    dodaje do obserwowanych

    pozdrawiam.!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tusiu i jak konkurs?
    prosimy o nową notę :)

    OdpowiedzUsuń