niedziela, 26 lutego 2012

Milk with a caramel

 Cieplejsze dni sprzyjają robieniu zdjęć więc dziś prezentuje Wam zestaw z dnia wczorajszego.
Totalnie zakochałam się w tej koszuli i najchętniej nosiłabym ją na okrągło
zestawiając raz z jeansami, innym razem ze spódnicami, a jeszcze innym z szortami.

Komponując ten zestaw pierwszą i najbardziej oczywistą myślą było 
zestawienie białej koszuli z czarną bandażową spódnicą...
Ale postanowiłam przełamać trochę tę klasykę i zamiast czerni postawiłam na karmel.
Mam nadzieje, że podoba się Wam to zestawienie, bo ja jestem na tak dla takich kolorów.







Koszula/Shirt - Allegro
Spódnica/Skirt - Stradivarius
Rajstopy/Tights - Gatta
Buty/Shoes - No name

61 komentarzy:

  1. wyglądasz naprawdę super, a te nogi, dłuuuuugie nogi <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna stylizacja :)
    heh, a ja myślałam, że już będzie coś o mleku z karmelem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bluzka jest niesamowita! a Ty masz cudną urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta bluzka jest od sprzedawcy ottanta?

    OdpowiedzUsuń
  5. sliczna bluzka, pieknie to zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te trzy kolory idealnie ze sobą grają. A koszula poprostu cudna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo się podoba. Wyglądasz przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. koszula i spódniczka śliczne, dobrze, że nie postawiłaś na czarno białą klasykę, bo całość wygląda bardzo fajnie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne połączenie. Koszulę chętnie zobaczyłabym w mojej szafie. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Cudna koszula, całość wygląda bardzo fajnie! ;)

      Usuń
  11. zestaw wygląda super ! choć ja wolałabym chyba bardziej kremową koszulę ;)
    cudowne buty !

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Po prostu nie będę owijać w bawełnę zapraszam na mojego bloga :
    fashiondemi114.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne połączenie :)

    Zapraszam do mnie:
    http://fashion-is-my-drugs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna koszula, mam identyczne buty! :D
    zapraszam do mnie http://larosecigarette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. @Misha Mel - 'wyciekająca' koszula to celowy zabieg, bo nie jest ona całkowicie włożona do spódnicy, a jedynie luźno. Chodziło o to aby góra była luźna, a dół dopasowany

    @Anonimowy - koszula od sprzedawcy wwwSAMOApl :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna koszula!

    Pozdrawiam i zapraszam na www.mojemaleopowiesci.blogspot.com!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stylizacja! Wszystko mi się podoba!! Wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetna koszula! <3
    http://laggerfeld.blogspot.com/
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajnie wygąda ten zestaw!
    Koszula jest na serio fantastyczna!
    I zgadzam się, że pasuje do wszystkiego! Ja najbardzie widzę ją z woskowanymi spodniami i wysokimi butami ;)
    Ogółem masz bardzo fajny styl także obserwuję i zapraszam do siebie, również prowadzę bloga o modzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna koszula, dałabym sobie rękę obciąć za taką!:) dodaję Twój blog do obserwowanych, bardzo podoba mi się Twój styl:) feszynplejs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna stylizacja, fajna koszula ;) Miłego dnia i zapraszam do mnie : http://marane175.blogspot.com/ ;**

    OdpowiedzUsuń
  22. Przeboska koszula, pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zgadzam się z przedmówczynią - koszula swietna! Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fantastyczna bluzka i spódniczka! wyglądasz cudownie:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ajjj jaka boska koszula <3

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ladny zestaw, a koszula zniewalajaca!
    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo mi się podoba ta koszula :))

    +zapraszam do mnie;))

    OdpowiedzUsuń
  28. boska spódniczka!

    OdpowiedzUsuń
  29. Czemu tu nie ma nic nowego? :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo bardzo oryginalne zestawienie kolorystyczne! Nieczęsto ię widzi połączenie beżowego-brązu z bielą i czernią (zazwyczaj biel i czerń i na tym koniec):)
    Spódnica i buty sa rewelacyjne! i ta koszula z czarnymi mankietami i kołnierzykiem mmm :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Seksownie i kobieco :) Świetna spódnica

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna koszula, mam bardzo podobną. Zestaw prosty, ale kobiecy, wyglądasz świeżo.:)

    OdpowiedzUsuń
  33. http://znamimozeszwiecej.blogspot.com/ zapraszam

    cudnie! :))

    OdpowiedzUsuń
  34. koszula SAOMA? chyba też mam taką, jej materiał jest straszny, moja się okropnie gniecie :/

    OdpowiedzUsuń
  35. Twój styl kojarzy mi się z dynamicznymi mieszkankami Londynu. Bardzo fajne zestawienie. A spódnicę sama chętnie bym przygarnęła :)

    Pozdrawiam
    Monika Dawidowicz
    blog.domodi.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. koszula jest prze boska !!

    zapraszam do siebie : http://caaaudiaaac.blogspot.com/ :)

    Pozdrawiam, claaaudiaaa

    OdpowiedzUsuń
  37. fajna koszula i spódnica!:D

    OdpowiedzUsuń
  38. Hej, świetny outfit, spódnica z tą bluzką - bardzo fajnie ;). Super blog. Obserwujemy? Fajny post ;) Miłego wieczoru i zapraszam do mnie : http://swiatanety94.blogspot.com/, http://marane175.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  39. Też mi się podoba ta koszula, bardzo Ci w niej do twarzy :)!

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie dziwię Ci się, że uwielbiasz tę koszulę, bo jest świetna. I dziękuję, bo mnie zainspirowałaś do szkolnego zestawu :*

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo fajna stylizacja:)


    zapraszam do siebie

    www.magdalenamarszalik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Dobrze dobierasz zestawy. Interesujesz się modą, więc zapraszam do mnie, blog o projektowaniu itp... http://zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ta koszula jest cudna, chętnie bym się w taką zaopatrzyła.:) Ślicznie wyglądasz, fajne fotki, ale włosy to po prostu największe cudo..ah żeby moje takie były to jeszcze kilka lat sobie poczekam...:)

    Fajny blog! Obserwuję i pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  44. swietna bluzka!!!

    pozdrawiam
    mademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń
  45. śliczna bluzka!Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Cześć! Przeprowadzam badanie socjologiczne dotyczące polskich szafiarek, będę Ci serdecznie wdzięczna za pomoc i wypełnienie ankiety (trwa to ok. 10 minut)--> http://www.ankietka.pl/ankieta/88110/nowa-grupa-spoleczna.html.

    Z góry dziękuję!
    W.D.

    OdpowiedzUsuń
  47. POLECAM WZIĘCIE UDZIAŁU W MOIM KONKURSIE DLA BLOGERÓW:

    http://turystycznyprzewodnik.blogspot.com/2012/05/konkurs-drugi-dla-bloggerow-z-okazji.html

    OdpowiedzUsuń
  48. Hello
    Milk with a caramel
    Excellent points altogether, right on the spot. You just gained a brand new reader!

    OdpowiedzUsuń
  49. you look amazing,love your shirt! :)
    regards!

    OdpowiedzUsuń
  50. ślicznie wyglądasz :) bardzo ładna brązowa spódniczka jak i buty, pięknie wyglądasz w jesiennych brawach :) i te śliczne długie włosy!

    OdpowiedzUsuń
  51. wyglądasz mega seksownie i kobieco;) tak trzymać ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Dziewczyno, oddaj mi swoją figurę! :o <3
    Koszula śliczna - mogłabym prosić o link do aukcji? Przydałaby mi się taka na maturę :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Karmel jak najbardziej, biała bluzka, do tego świetnie dobrane buty. Jestem pierwszy raz na Twoim blogu i jeszcze się nie rozgościłem ale zauważyłem, że lubisz stonowane kolory. Jak dla mnie do Twojej urody pasują bardziej zdecydowane barwy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. Zestawienie super, tylko trochę w pasie spod spódnicy koszula się odznacza...

    OdpowiedzUsuń
  55. love your brown colour top and shoes, really nice and elegant outfit!

    check out my latest outfit on blog! :)
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Śliczny strój ;) wszystko mieści się w trzech kolorach także wygląda to naprawde fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń