sobota, 16 kwietnia 2011

My name is Luca. I live on a second floor...

Jednym z moich postanowień noworocznych było założenie bloga.
Dopiero niedawno uświadomiłam sobie, że minęły już prawie 4 miesiące, a ja nic z tym nie zrobiłam.
Po krótkim namyślę postanowiłam być odważna i zmierzyć się z tym :)

Więc oto dziś oddaję w Wasze ręce mojego bloga. Mam nadzieję, że dobrze go przyjmiecie i pomożecie mi stworzyć tutaj miły kącik. 

Co do kilku słów wyjaśnień chce napisać jeszcze, że nie uważam się za jakąś znawczynię mody i trendów. Ja po prostu lubię się nimi bawić i tworzyć coś fajnego i czasem innego niż widzimy codziennie na ulicach. Mam nadzieję, że moje stylizację pozwolą Wam odnaleźć coś dla siebie :)

Już dłużej nie przynudzam i pokazuje Wam mój outfit, który założyłam w zeszły weekend na urodziny koleżanki. 
Witam w świecie Tusi...


Od razu chcę przeprosić za jakość zdjęć, które pojawią się tu w najbliższym czasie, ale niestety mój aparat uległ uszkodzeniu i muszę sobie radzić ze znacznie gorszym sprzętem.





Ramoneska/Leather jacket - No name
Sukienka/Dress - TK Maxx
Buty/Shoes - Street
Rajstopy/Tights - Gatta
Bransoletka/Bracelet - Primark
Kopertówka/Handbag - No name


3 komentarze:

  1. Będę zaglądać!
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana jeszcze raz gratuluję i cieszę się niezwykle, że założyłaś tego bloga :) Bo jestem wielką fanką Twojego stylu (i jeszcze Twoich nóg :P).
    Bardzo podoba mi się różowo-fioletowa szata graficzna bloga, a także jego hasło tytułowe o Twojej małej szafie :)
    Co do stylizacji, to też mi się bardzo podoba. Lubię połączenie rockowych, skórzanych kurtek ze zwiewnymi, delikatnymi sukieneczkami.
    Czekam na kolejne wpisy! :)

    sad d.

    OdpowiedzUsuń
  3. magdalenka_w_8623 maja 2011 23:30

    Chociaż kurtek w rockowym wydaniu nie cierpię to przyznaję, że ten zestaw mogłabym mimo wszystko założyć na siebie. Myślę, że będę tu wielokrotnie gościła :)

    OdpowiedzUsuń