sobota, 30 kwietnia 2011

Nie licząc miłości, aktem największego optymizmu jest kupowanie butów.

Miał tutaj być świąteczny zestaw i w ogóle pełnia tej świątecznej atmosfery. Niestety moje święta skończyły się, a raczej zaczęły na dyżurze u lekarza. Nie będę się tu rozpisywać o moim zdrowiu, ale powiem tylko, że gorączka, kaszel, a także grypa żołądkową nie są dobrym sposobem na spędzenie świąt... Siły regeneruje do tej pory, a każdy kto mnie spotka mówi, że marnie wyglądam. No cóż w końcu w ciągu 4-5 dni schudłam ponad 4 kg.

Jednak dosyć już tych narzekań. 
W piątek dotarł do mnie najdłużej wyczekiwany zakupu. Na te buty czekałam prawie dwa miesiące! Ale w końcu są! Nie są to oczywiście oryginały, ale kombinuję aby takie nabyć ;)
Przedstawiam Wam moje nowe melisski :)





Oryginalne melisski stworzyła Vivienne Westwood , a gwiazdy się w nich zakochały.



Czy nie zachwycają Was te cudeńka? Co wymyślicie o melisskach?

8 komentarzy:

  1. Te z serduszkami w wersji a'la balerinki podobają mi się, choć osobiście nosiłabym je chyba wyłącznie do jeansów, bo do innego ubioru są dla mnie zbyt odważne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne buciki:-) Ale jakiegoś mega wrażenia na mnie nie zrobiły:)

    OdpowiedzUsuń
  3. hejka kochana:* super blog, dodaje do obserwowanych ;-) tu olqa z mny jak cos:):** a buty cudne! ile za nie zaplaclas?

    OdpowiedzUsuń
  4. buty "słodziutkie"
    wole jednak klasykę
    choć nie powiem dość ciekawy pomysł :)
    serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są!:)
    gdzie kupiłaś??:))

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne są te butki :) ale sama się waham nad ich kupnem, bo są teraz bardzo popularne...

    OdpowiedzUsuń
  7. Buty kupiłam w hurtowni pod koniec lutego. Wtedy jeszcze nie było ich tak wiele dookoła ;) Mam nadzieję, że nikogo w nich nie spotkam :)

    OdpowiedzUsuń